Optimal DepotHub
Optimizare și eficiență pentru depozitele dumneavoastră
Revitalizați operațiunile de depozitare cu Optimal DepotHub, soluția noastră de management al depozitelor concepută pentru eficiență maximă.
30+ Clienți mulțumiți
Ce este Optimal DepotHub ?
Este o soluție de tip WMS (Warehouse Management System) dezvoltată pentru a acoperi principalele provocări pe care le ridică funcţionarea unui depozit, şi anume:
- Cum poate fi îmbunătățită viteza de procesare a stocurilor?
- Cum pot fi integrate operațiunile logistice pentru a reduce timpul de procesare a comenzilor?
- Cum poate fi îmbunătățită acuratețea procesării?
- Cum se poate obține vizibilitatea reală a stocului?
- Cum pot fi ținute sub control multiplele produse și caracteristici?
- Cum poate fi asigurată trasabilitatea produselor?
- Cum poate fi redus costul de stocare fără a sacrifica gradul de satisfacere a comenzilor?
- Cum se poate îmbunătăți eficiența operatorilor din depozit?
De ce Optimal DepotHub ?
Optimal DepotHub este o soluţie matură de automatizare a activităţii unui/unor depozit(e) de dimensiuni medii/mari. Soluţia integrează tehnologii de coduri de bare, dispozitive mobile wireless dedicate, baze de date complexe şi instrumente software administrative pentru gestionarea datelor şi transformarea lor în informaţii relevante de business pentru diferite tipuri de utilizatori, de la operatori (“manipulanţi”), la manageri de depozite şi manageri de business.
Sistemul Optimal DepotHub permite urmărirea şi gestionarea articolelor de la recepţia în depozit, trecând prin toate operaţiile de stocare, inventariere, transferuri interne, ridicare, împachetare, încărcare şi livrare, asigurând şi conversia între unităţi de măsură diferite.
Funcționalitățile Optimal DepotHub pe etape
Recepția mărfii
- Acuratețe maximizată prin utilizarea codurilor de bare sau RF;
- Tipărirea automată a etichetelor cu coduri de bare în timpul procesului de recepţie;
- Alocarea automată pe comenzi-client a articolelor recepţionate;
- Tipărirea documentului de recepţie cu toate informaţiile necesare;
- Evaluarea eficienţei recepţiilor prin analiza tranzacţiilor per angajat (pe bază de time stamps).
Verificarea mărfii
- Tipărirea etichetelor de inspecţie la recepţie pentru articolele pre-definite sau selectate;
- Inspecţie obligatorie pentru articolele returnate de un client pe bază de RMA;
- Înregistrarea informaţiei de respingere la inspecţie, cu acţiunile şi comentariile aferente;
- Generarea automată a returului de marfă către furnizor pentru articolele respinse;
- Generarea automată de acţiuni put away pentru articolele care au trecut inspecţia.
Punerea deoparte a mărfii
- Selectarea modului de lucru manual/automat;
- Utilizarea PPC-urilor cu conexiune WiFi pentru put away;
- Acurateţe maximă pentru put away pe articol, prin scanarea etichetei cu cod de bare a articolului, etichetei locaţiei şi (unde e cazul) a informaţiei de lot/serie;
- Facilităţi multi-operator pentru distribuirea de taskuri put away;
- Update imediat al stocului pe baza tranzacţiilor, datorită conexiunii permanente a echipamentelor mobile la serverul central.
Culegerea mărfii
- Opțional, generare automată a alegerii în funcție de client, prioritatea comenzii și/sau timpul de livrare;
- Generarea în bloc poate grupa selecțiile într-un singur document principal;
- Preluare într-un singur pas în depozit folosind cititoare portabile de coduri de bare;
- Alegeți articole sau containere libere (de exemplu, paleți, cutii etc.);
- Reduceți timpul de livrare prin ridicarea și ambalarea într-un singur pas.
Ambalarea și transportul mărfii
- Capturați automat greutatea pe baza greutății standard a articolului și a greutății tare a containerului;
- Capturați sau generați numere de serie pentru fiecare container de transport;
- Serviciu sporit pentru clienți prin furnizarea instantanee de informații despre expediere, inclusiv numere de urmărire a transportatorului, după cutia de expediere;
- Generarea automată de documente de expediere, etichete specifice clientului și rapoarte fără intervenția utilizatorului;
- Interfețe de expediere disponibile către principalii transportatori direct din WMS sau suplimentul Clippership.
Încărcare, manifestare și verificare
- Actualizați informațiile de ambalare și expediere din ecranul Expedieri fără a fi nevoie să editați comenzile aferente;
- Captați numere de urmărire a transportatorului specifice containerului;
- Utilizați instrumentul de manifestare pentru a combina mai multe comenzi într-o singură expediție principală și pentru a tipări raportul manifest asociat pentru transportator;
- Utilizați verificarea opțională a încărcăturii, scanând fiecare container ca fiind încărcat în camion. Sistemul avertizează când lipsesc containere sau au fost scanate containere care aparțin altor transporturi.
Stocuri
- Informații detaliate, în timp real, atât cu privire la nivelurile de inventar la îndemână, cât și la cele disponibile;
- Capabilități extinse de filtrare pentru fiecare ecran de interogare de inventar;
- Pista de audit completă pentru fiecare tranzacție de inventar efectuată atât prin intermediul aplicațiilor WMS DC, cât și al interfeței desktop.
Control pe bază de lot sau serie
- Istoricul complet pentru fiecare număr de serie și lot din momentul primirii sau creării până la livrare sau consum;
- Lot cod de bare și etichete de serie;
- Ecran de interogare seria/lotul cu informații actualizate despre dispoziție;
- Configurare secvenţială a numărului de urmărire definită de utilizator cu opţiunea de a include data şi caractere alfa.
Cui se adresează Optimal DepotHub ?
Domenii de activitate
Retail
Bănci și asigurări
Utilități
Construcții
Farma & cosmetice
IT & Telekom
Agricultură
Auto & accesorii
Media & publicitate
Servicii
FMCG
Distribuție
Sunteți gata să începeți cu Optimal DepotHub?
Descoperiți cum Optimal DepotHub poate aduce ordine și eficiență în gestionarea depozitului dvs.
Solicitați o demonstrație pentru a vedea platforma noastră în acțiune și a transforma logistica într-un avantaj competitiv!