Optima Software

Inovație și excelență în inima Transilvaniei

Împreună de peste 20 de ani

30+ Clienți mulțumiți
(Evaluări)
4.7/5

Despre noi

  • Optima Software a fost fondată în 2003, în inima centrului IT din Cluj-Napoca.

  • Ca un spinoff al Optima Group din 2022, am preluat produsele principale software cu propriul IP, consolidându-ne poziția de lideri în inovația tehnologică.

  • Suntem o companie 100% românească și singurul partener regional în IT recunoscut de Asahi CEES și subsidiara sa românească – URSUS Breweries.

startup, whiteboard, room-3267505.jpg

Tehnologii utilizate

Platforma ASP.NET Core ne permite să dezvoltăm rapid și eficient aplicații Web moderne care pot fi găzduite în infrastructură cloud sau on-premise, atât pe servere cu sistemul de operare Windows, cât și cu Linux.

Aplicațiile noastre sunt construite pe baza unei arhitecturi modulare decuplate.

Partea de backend este reprezentată de API-uri RESTful (prin ASP.NET Web API 2) și pagini Web (prin ASP.NET MVC Core 2).

În front-end ne folosim de actuala platformă de dezvoltare Angular pentru a dezvolta interfețe grafice responsive.

Soluțiile de BI (Business Intelligence) oferite de Optima Software sunt concepute pentru a gestiona volume mari de date din surse diverse.

Acoperirea nevoilor de business pe BI înseamnă: realizare arhitectură, dezvoltare și integrare de date în data warehouse, dezvoltare de baze de date OLAP, rapoarte.

În plus, avem o experiență bogată în dezvoltarea de dashboard-uri și vizualizări Tableau / PowerBI și în integrarea acestora prin aplicații Web.

Aplicațiile pentru dispozitive mobile sunt cross-platform (Universal Windows Platform, Android, iOS) și implementate folosind platforma de dezvoltare Microsoft Xamarin Forms.

Această platformă permite dezvoltarea rapidă şi eficientă de aplicații native extrem de performante, care acoperă aceeași logică de business într-o abordare multi-platformă.

Etapele procesului de implementare

Proiectele noastre au etape bine definite, rafinate în urma experienței noastre anterioare. Comunicarea permanentă cu clienții este unul din principiile noastre de bază. Gestionăm cu maximă atenție persoanele implicate în proiect (stakeholders), în fiecare etapă de derulare a proiectului.

Pe tot parcursul procesului, asigurăm această comunicare cu scopul de a ne ajuta clienții să-și atingă obiectivele de business vizate prin implementarea soluțiilor noastre.

1

Analiză cerințe

În această etapă, echipa noastră colaborează strâns cu clientul pentru a înțelege nevoile și cerințele proiectului.

Se colectează informații detaliate despre procesele de business, funcționalitățile așteptate și alte aspecte importante, pentru a defini un plan de acțiune clar și cuprinzător.

2

Planificare/Bugetare

După identificarea cerințelor, se evaluează resursele necesare (în logică Time & Materials) și se estimează costurile asociate proiectului.

Această etapă implică definirea unui plan de proiect și a unui buget detaliat care să acopere toate fazele proiectului, de la dezvoltare până la implementare și servicii post-implementare.

3

Proiectare

În această fază, specialiștii noștri creează planuri și modele pentru soluția software.

Proiectarea include arhitectura sistemului, interfața cu utilizatorul și integrarea cu alte componente existente. Scopul este de a asigura o soluție funcțională și ușor de utilizat.

4

Dezvoltare și testare

Echipa noastră de dezvoltatori se ocupă de implementarea efectivă a soluției software. Testarea este integrată în acest proces pentru a asigura calitatea și stabilitatea produsului final.

Se efectuează teste unitare, de integrare și de performanță, pentru a identifica și rezolva orice probleme.

5

Implementare

Implementarea presupune lansarea soluției la client. Echipa noastră asigură instalarea și configurarea software-ului în mediul clientului, instruirea personalului și verificarea tuturor funcționalităților implementate în faza de UAT – (USER ACCEPTANCE TESTING).

Printr-o etapă de tip ”PILOT”, asigurăm o tranziție lină și minimizarea oricăror întreruperi în activitatea clientului.

6

Servicii post-implementare

Odată ce soluția este implementată, oferim servicii de suport și mentenanță pentru a răspunde nevoilor clientului.

Echipa noastră este disponibilă pentru rezolvarea problemelor, actualizări și asistență tehnică, asigurându-ne că soluția rămâne funcțională și actualizată.

Știri și evenimente

Rămâneți informați cu evenimentele și noutatile Optima Software. Iată cele mai recente articole:

 
REDEFINIREA EXCELENTEI
Optima Software: Redefinirea excelenței în dezvoltarea de software românesc
Din 2003, Optima Software, cu sediul în Cluj-Napoca, s-a impus ca lider în soluții software de ultimă...
Mai multe ...
451059215_122115437714363568_8401026748983949805_n
Predicții precise cu Optimal DataSeer: algoritmi avansați și analize în timp real
𝑂𝑝𝑡𝑖𝑚𝑎𝑙 𝐷𝑎𝑡𝑎𝑆𝑒𝑒𝑟 oferă o soluție inovatoare, folosind algoritmi avansați de învățare automată și analize...
Mai multe ...
pexels-googledeepmind-17485680
Optimal DataSeer: pionier în inițiativele ESG prin analize avansate
În era sustenabilității, 𝑂𝑝𝑡𝑖𝑚𝑎𝑙 𝐷𝑎𝑡𝑎𝑆𝑒𝑒𝑟 se remarcă ca un instrument esențial pentru companiile care...
Mai multe ...
images
Optima Software la Cluj Innovation Days
Cluj Innovation Days, conferința anuală de prestigiu organizată de Cluj IT Cluster, a ajuns la cea de-a...
Mai multe ...
Scroll to Top