OPTIMAL SALES HUB

Îmbunătățiți performanța echipei dumneavoastră de vânzări.

Maximizați eficiența și productivitatea cu Optimal SalesHub, soluția noastră avansată de automatizare a forței de vânzări.

 

30+ Clienți mulțumiți
(Evaluări)
4.7/5
SalesHub SFA

Ce este Optimal SalesHub ?

Optimal SalesHub reprezintă rezultatul unei experienţe bogate în domeniul implementării de sisteme SFA, în primul rând la producători (companii multinaţionale) şi distribuitori din FMCG (Fast Moving Consumer Goods).

Din punct de vedere tehnic, Optimal SalesHub se prezintă la cel mai înalt nivel, asigurat de utilizarea tehnologiilor de ultimă oră, atât în ceea ce priveşte partea de aplicaţie mobilă, cât şi partea de BackOffice.

De ce Optimal SalesHub ?

Mobilitate

Optima Software este specializată cvasi-exclusiv pe soluții de mobilitate și de ID automation.

Scalabilitate

Soluţia permite o scalabilitate extensivă și funcționalităţi complete de tip SFA/CRM.

Integrabilitate

Platforma permite o integrare facilă cu orice sistem ERP, inclusiv cu SAP.

Multiplatformă

Soluţia este multi-platformă: Windows 10 / Android / Web / Windows Mobile, în orice combinaţie (de exemplu: Web, Windows 10 și Android simultan).

Sincronizare date

Platforma permite sincronizare nativă, optimizată, multiutilizator.

Marketing & Merchandising

Modulul integrat de Marketing și Merchandising permite culegerea oricărui tip de informații din piață.

Raportare complexă

Soluţia include un modul de raportare complexă, cu elemente de tip BI & cartografiere.

Experiență în domeniu

Echipa Optima are o vastă experiență în multe implementări din domeniul FMCG.

Maturitate

Soluția are un grad ridicat de maturitate şi poate fi configurată pentru a acoperi minim 95% din procesele de business ale oricărui client.

Servicii post-implementare

Optima Software asigură o implementare profesională și servicii post-implementare adecvate.

Caracteristici cheie

Beneficii Optimal SalesHub

Componente Optimal SalesHub

Aplicaţia front-end

Instalată pe un dispozitiv mobil, aplicația front-end  facilitează munca din teren a agentului de vânzări sau merchandiser-ului.

Aplicaţia back-office

Instalată în cloud sau pe serverul central al companiei, aplicaţia back-office, preia datele culese de pe teren şi le prelucrează centralizat, furnizând inclusiv rapoarte de tip BI (Business Intelligence).

Modulul de comunicație

Realizat prin intermediul unei reţele de comunicaţii mobile (4G sau ulterioară), modulul de comunicaţie permite transferul la cerere, bidirecțional, între  aplicația front-end și baza de date a platformei.

Începeți transformarea echipei dumneavoastră de vânzări !

Descoperiți cum Optimal SalesHub poate revoluționa procesul dvs. de vânzări.

Contactați-ne astăzi pentru o demonstrație gratuită și faceți primul pas către o eficiență maximă și rezultate impresionante în vânzări!

Scroll to Top