OPTIMAL SALES HUB
Îmbunătățiți performanța echipei dumneavoastră de vânzări.
Maximizați eficiența și productivitatea cu Optimal SalesHub, soluția noastră avansată de automatizare a forței de vânzări.
30+ Clienți mulțumiți
Ce este Optimal SalesHub ?
Optimal SalesHub reprezintă rezultatul unei experienţe bogate în domeniul implementării de sisteme SFA, în primul rând la producători (companii multinaţionale) şi distribuitori din FMCG (Fast Moving Consumer Goods).
Din punct de vedere tehnic, Optimal SalesHub se prezintă la cel mai înalt nivel, asigurat de utilizarea tehnologiilor de ultimă oră, atât în ceea ce priveşte partea de aplicaţie mobilă, cât şi partea de BackOffice.
De ce Optimal SalesHub ?
Mobilitate
Optima Software este specializată cvasi-exclusiv pe soluții de mobilitate și de ID automation.
Scalabilitate
Soluţia permite o scalabilitate extensivă și funcționalităţi complete de tip SFA/CRM.
Integrabilitate
Platforma permite o integrare facilă cu orice sistem ERP, inclusiv cu SAP.
Multiplatformă
Soluţia este multi-platformă: Windows 10 / Android / Web / Windows Mobile, în orice combinaţie (de exemplu: Web, Windows 10 și Android simultan).
Sincronizare date
Platforma permite sincronizare nativă, optimizată, multiutilizator.
Marketing & Merchandising
Modulul integrat de Marketing și Merchandising permite culegerea oricărui tip de informații din piață.
Raportare complexă
Soluţia include un modul de raportare complexă, cu elemente de tip BI & cartografiere.
Experiență în domeniu
Echipa Optima are o vastă experiență în multe implementări din domeniul FMCG.
Maturitate
Soluția are un grad ridicat de maturitate şi poate fi configurată pentru a acoperi minim 95% din procesele de business ale oricărui client.
Servicii post-implementare
Optima Software asigură o implementare profesională și servicii post-implementare adecvate.
Caracteristici cheie
- Planificarea&executarea vizitelor la Outlet, cu validarea GPS a fiecarei vizite;
- Gestionarea informațiilor despre clienți (datorii, reduceri, oferte speciale, comenzi obișnuite sau speciale, termene de plată, plăți scadente/întârziate etc.);
- Gestionarea informatiilor despre produse: liste de preturi, ambalaje, promotii de vanzari, articole gratuite;
- Gestionarea acordurilor semnate cu clientul / locația, inclusiv procesul de semnare;
- Preluarea comenzilor sau emiterea & tipărirea facturilor, cu toate politicile comerciale și de credit aplicate conform punctului de vânzare curent;
- Colectarea numerarului;
- Colectarea de date despre produsele proprii și ale concurenților (prezență, prețuri, fețe/afișaje poziție în magazin etc.);
- Monitorizarea promoțiilor proprii/competitive, cu măsurarea impactului;
- Urmărirea instalării activelor proprii / competitive și a POSM-urilor;
- Colectarea oricăror alte date de câmp, printr-un set extins de carduri de apel.
- Planificarea rutelor zilnice/săptămânale/lunare pentru reprezentanți;
- Configurarea KPI-urilor și a bonusurilor;
- Definirea cardurilor de apel necesare și „țintirea” acestora față de universul Outlet;
- Evaluarea eficienței reprezentanților (timp de călătorie versus timp de vizită, respectarea ordinii de vizită predefinite, numărul de vizite cu succes/comenzi, etc.).
- Fiecare reprezentant de vânzări/comerț are o imagine completă și de actualitate asupra activității sale (inclusiv bonusuri) prin intermediul aplicației mobile;
- Managerii au un set exhaustiv de rapoarte, inclusiv instrumente puternice de BI și de cartografiere.
Beneficii Optimal SalesHub
- Informaţie “curată” şi “rapidă”;
- Costuri mai mici pentru obţinerea informaţiei despre piaţă;
- Timpi de răspuns mai mici la solicitări şi schimbări din piaţă;
- Supervizarea obiectivă a activităţii distribuitorilor;
- Controlul costurilor legate de echipamente şi POSM-uri;
- Servicii mai bune pentru clienţii finali;
- Imagine mai bună în faţa clienţilor şi distribuitorilor proprii.
- Creşterea eficienţei agenţilor de vânzări prin reducerea timpului de colectare a datelor şi a numărului de erori de colectare;
- Creşterea vânzărilor per client prin menţinerea unei informaţii “la zi” despre client;
- Actualizarea informaţiilor de vânzări în timp real;
- Îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii şi cu partenerii, printr-o mai bună cunoaştere a detaliilor specifice fiecăruia, la orice nivel al forţei de vânzare.
- Relaţie îmbunătăţită cu producătorul şi distribuitorul FMCG, bazată pe cunoaşterea exactă a nevoilor şi profilului propriu;
- Încredere sporită în agentul producătorului şi/sau distribuitorului.
- Evoluţie profesională adecvată într-un mediu competitiv;
- Cunoaştere mai bună a specificului fiecărui client propriu, pe baza informaţiilor la zi aflate în aplicaţia mobilă;
- Imagine personală mai bună în faţa clienţilor şi concurenţei;
- Posibilitate de evaluare obiectivă a rezultatelor muncii prestate.
Componente Optimal SalesHub
Aplicaţia front-end
Instalată pe un dispozitiv mobil, aplicația front-end facilitează munca din teren a agentului de vânzări sau merchandiser-ului.
Aplicaţia back-office
Instalată în cloud sau pe serverul central al companiei, aplicaţia back-office, preia datele culese de pe teren şi le prelucrează centralizat, furnizând inclusiv rapoarte de tip BI (Business Intelligence).
Modulul de comunicație
Realizat prin intermediul unei reţele de comunicaţii mobile (4G sau ulterioară), modulul de comunicaţie permite transferul la cerere, bidirecțional, între aplicația front-end și baza de date a platformei.
Începeți transformarea echipei dumneavoastră de vânzări !
Descoperiți cum Optimal SalesHub poate revoluționa procesul dvs. de vânzări.
Contactați-ne astăzi pentru o demonstrație gratuită și faceți primul pas către o eficiență maximă și rezultate impresionante în vânzări!