Optimal DataHub
Conectare și colaborare eficientă
Simplificați colaborarea și intensificați schimbul de informații cu Optimal DataHub, platforma noastră integrată care combină un portal web avansat cu o soluție EDI robustă.
30+ Clienți mulțumiți
(Evaluări)
★★★★★ 4.7/5
Ce este Optimal DataHub ?
Componenta de tip EDI (Electronic Data Interchange), utilizată în platforma Optimal DataHub, permite transferul automat al anumitor date între entitatea-sursă (de obicei numită Distribuitor) și entitatea-destinatar ( Producător).
- Obiectiv principal – Colectarea și consolidarea următoarelor informații din sistemele ERP ale distribuitorilor:
- vânzările distribuitorilor către retaileri la nivel de SKU (Stock Keeping Unit);
- prețurile facturate către comercianții cu amănuntul;
- termenele de plată agreate de distribuitori cu retailiştii;
- discounturile şi produsele gratuite oferite comercianților cu amănuntul.
- Obiectiv secundar – Obţinerea unei imagini clare a nivelului stocurilor de produse la depozitele distribuitorilor.
Principii de bază
- Sistemul ERP al unui distribuitor livrează automat datele zilnice, prin copiere într-un folder dedicat de pe un server FTP;
- Validarea structurii fişierelor de date se face pe serverul FTP, nu la destinaţie;
- Notificarea problemelor legate de corectitudinea structurii datelor zilnice se face automat, prin e-mail;
- Există un server EDI la destinaţie, unde o aplicaţie dedicată preia fişierele de pe FTP şi importă datele în baza de date EDI.
- Maparea între datele master ale unui distribuitor pentru produse şi locaţii şi cele ale producătorului este un process automatizat în proporţie de minim 70%.
- Securitatea datelor este asigurată unitar, prin criptare şi acces riguros controlat la serverele FTP şi EDI.
Funcționalitățile Optimal DataHub
- Colectarea de date de la distribuitori legate de vânzările zilnice, stocurile zilnice de produse şi ambalaje, stocurile „în pericol” din cauza termenului de valabilitate, respectiv comenzile previzionate de produse pt. săptămâna următoare.
- Gestionarea planului de distribuţie săptămânal de către producător.
- Furnizarea de rapoarte către distribuitori (vânzări vs. target, retur ambalaje, listă de preţuri şi discounturi).
- Postarea de ştiri (news) de către Producător, de documente (cu posibilitate de download pentru utilizatori), de comentarii/reclamaţii de către distribuitori, precum şi legături către alte site-uri de interes.
- Sell-out-ul producătorului per SKU: cantitate, volum, valoare, etc.;
- Locaţiile gestionate de către forţa de vânzări a distribuitorului: agent responsabil, cantitate livrată, discount acordat, termene de plată;
- Performanţa de vânzare la nivel de agent distribuitor, canal de distribuţie, arie geografică;
- Stocurile producătorului la nivel de SKU la distribuitori;
- RTI-ul din ERP-ul distribuitorului în relaţia lui cu fiecare locaţie şi cu producătorul;
- Un sistem de urmărire a accesării grilei de discount;
- Un scorecard al distribuitorului – indicatorii de performanţă ai acestuia, de ex. distribuţia numerică.
Sunteți gata să începeți cu Optimal DataHub?
Contactați-ne astăzi pentru a solicita o demonstrație gratuită și aflați cum poate Optimal DataHub să vă îmbunătățească operațiunile.